Reklamacje

Reklamacje

Jako Klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji, rękojmi oraz niezgodności produktu z umową.

 

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §7 Regulaminu Sklepu.

Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony do 31 grudnia 2022 r. skorzystaj z poniżej procedury:

Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?

Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę. (rękojmia).

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi masz 2 lata dla Produktu nowego lub  rok dla Produktu używanego, od dnia wydania rzeczy. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: wroclaw@scrascom.pl, na który możesz wysłać reklamację
  2. telefon kontaktowy: 692 483 341

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Wzór formularza reklamacji poniżej.

Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony od 1 stycznia 2023 r. skorzystaj z poniżej procedury:

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: wroclaw@scrascom.pl, na który możesz wysłać reklamację
  2. telefon kontaktowy: 692 483 341

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.