Reklamacje
Reklamacje
Jako Klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji, rękojmi oraz niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §7 Regulaminu Sklepu.
Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony do 31 grudnia 2022 r. skorzystaj z poniżej procedury:
Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?
Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę. (rękojmia).
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi masz 2 lata dla Produktu nowego lub rok dla Produktu używanego, od dnia wydania rzeczy. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: wroclaw@scrascom.pl, na który możesz wysłać reklamację
- telefon kontaktowy: 692 483 341
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wzór formularza reklamacji poniżej.
Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt zakupiony od 1 stycznia 2023 r. skorzystaj z poniżej procedury:
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: wroclaw@scrascom.pl, na który możesz wysłać reklamację
- telefon kontaktowy: 692 483 341
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.